Emo Şiiri

Söyle Bana Tatlı Emo’m

Sigaramın ateşi kadar sıcaktın

Söyle bana, daha kaç kez tattıracaktın

Tadı damağımda kaldı, bir kaç kez daha attıracaktım.

Söyle bana tatlı emo’m yalanmayı kimden öğrendin.

Saçların, gözlerinin önüne inmiş.

Kim bilir üzerinden kaç kişi geçmiş.

Blowjobun ünlü ismi.

Söyle bana tatlı emo’m yalamayı kimden öğrendin.

oFfFfF asHqıM nherdhes1nnn demen.

dHa orqhazm 0laMadm* diyerek çıkarttığın iniltiler.

nhooLr içHimde qHezd1r diyişlerin.

Söyle bana tatlı emo’m sikişmeyi kimden öğrendin.

Pembe converse’lerinle üzerimde kaç kez gezdin.

Fetiş duygularımın anasını belledin.

Dudağındaki pirzingleri koparıp, kanını emdiğim.

Söyle bana tatlı emo’m yalanmasını kimden öğrendin.

Yumuşacık götündeki playboy dövmesi.

Kim bilir kaç dürzü, düzdü seni.

Tavşanın rengi atmış rakam belli.

Söyle bana tatlı emo’m afrodizyağı kimden öğrendin.

Senin için önemi var mı sevginin ?

Dudağındaki diş izlerinden belli senin anladığın sevginin.

Siyah rujunu sürüp, oral seks yaptığımız günlerin tadı damağımda kaldı.

Söyle bana tatlı emo’m ağzına almayı kimden öğrendin.

0 yorum:

Yorum Gönder