Emo


Emo nedir? Emo olarak yazılır,’imo’ , ‘emo’ olarak okunduğu görülmüştür.Emolar farklı duygular hissettikleri için emonun İngilizce ‘emotion (duygu) ’ dan geldiği söylenmektedir.Türkiye’de genellikle ergenlik çağındaki kızlarda görülen bir tür farklılık akımıdır.Ayrıca erkeklerinide görmek mümkündür.Ancak görülecek pek yanlarının olmadığı düşüncesindeyim.

Ergenlik çağındaki kızlar dikkat çekmek için genelde bu tarz yönteme başvururlar.Saçlarını kabartır,dikkat çekici renklere boyatırlar.Ayrıca ailesinden izini koparabilen ‘imoğlar’ vücutlarının herhangi bir yerlerine (kaş,dudak,burun,karın v.b) pirsing (piercing) yaptırırlar.Bunları da severek takarlar.Yürüyüş esnasındanken pirsingleriyle oynarlar. Genelde punk,rock,metal gibi müzik tarzlarını dinlerler.Ancak ülkemizde İsmail-Yk dinleyen emo örnekleri görülmüştür.Ayrıca bu emo denen akıma özenen ergenlik çağındaki genç kızlarımızın sayısı epeyce fazladır.Bu kızlar genelde,Messenger adreslerinde emo kelimesini bulundururlar.Tofhita,dofhida,cilekhli jeliphon gibi örneklerine sıkça rastlanmıştır.

Türkçe’yi katletmek adına emoların üzerine yoktur.(Dedim ya özentilik).Bu kızlarla yazışırken,yanınıza emo sözlüğü almalısınız ya da emocadan anlayan bir arkadaşınızı yanınıza almanız gerektir.Zira bu yaratıkların ne tür konuştuklarını çözemeyebilirsiniz.Yazıyı yazarken,Comic Sans fontunu kullanıp,bir küçük bir büyük yazarlar (Çok uğraştırıcı,bayıcı,sıkıcı bir yöntemdir).Ayrıca nicklerinde kalp anlamına gelen <3>> aNı ya$a.. xD

Her Gün Daha Chocqq Degişiom anlayana kapak dostum !

babam **zı bosuq olandan haz edmes.. baba bu qes affed ama bunnarın hebsi aynı b*q ..!

yenqeCin kumDa ßırakTıqı izLer: yaLnızLıqın en SeSSiz haLi…

..!Bn öqRenci hayad sınaw k**ıDı

Bunlar sadece birkaç msn nicki tabi ki.

Sonuç olarak ülkemizdeki emo demeye 18 şahit isteyen kişilikler genelde özentilerdir.Özenti olmayın,kendiniz olun.Özellikle emo erkekler sizlere sesleniyorum,nolur erkek olun.Zaten emolarda cinsiyet farkı olmuyor ama,ülkem için söylüyorum.
Ayrıca gerçek emolara da buradan sevgilerimi iletiyorum,kendilerini seviyorum.Bu arada yurtdışındaki kız emolardan Katie’nin hayranı olduğumuda buradan itiraf ediyorum, I Love Katie <3 eheuhe.(Katie yandaki oluyor)

0 yorum:

Yorum Gönder