Öss tercihi nasıl yapılmalıdır ?

Arkadaşlar size bu yazımda nasıl tercih yapacağınızı anlatmaya çalışacağım tecrübelerime dayanarak. Geçen yıl onca hocanın yanına gittim onca dershaneye gittim tercihler için ve nasıl tercih edileceğini öğrendim. Sizlere şunu söylemeyliyim ki tercih yapmak sonuçlar beklemekten daha zor. Hayatınızın kararını verip nereye gideceğinizi yazacaksınız. Geri döünüş olmayan bir yola adım atacaksınız kısacası. Tercih yapmak için aşağıdaki adımları izleyin.

1.Adım
Hangi meslek dalına gitmek istiyorsanız o daldaki tümüniversiteleri puana göre değil başarı sırasına göre sıralayın.

2.adımoss250920083 Öss tercihi nasıl yapılmalıdır ?
2.adımda ise başarı sıranız mesela 50 bin diyelim tercihinizi 30 bin ile 80 bin arasında sıralayın. 30 bin den aşağısı biraz hayal çünkü. Öss de yığılma genelde 30-50 bin arası olur heryıl bu yüzden 1 sıra ile kaçırabileceğiniz yer olabilir.

3.adım
Listenizi oluşturduktan sonra dershanenize gidin ve onlardan onay alın. Tercih formunu onay aldıktan sonra doldurun.

Not: Sıralamanız 100 bin üzeri ise 70 bin ile 150 bin arası ypabilirsiniz. Yani sıralamanız geriledikç aralığı geniş tutun.

Yorumlarınızı konu altında listeleyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder