Çekiliş yok! Kura yok! Herkese ALTIN var

Kiler mağazaları perakende piyasasını sarsacak bir kampanya başlattı. 56 gün sürecek kampanya altın ve çeklerle dolu. Örneğin 500 lira alışverişe 50 liralık hediye çeki, yine 1000 liralık alışverişe ise bir altın...

Kiler Perakende Grubu'nun düzenlediği ve 18 Temmuz - 11 Eylül tarihleri arasında geçerli olacak "Altın Değerinde Kampanya"dan yararlanan herkes, çekilişsiz kurasız altın ve çekpara kazanacak.

Kiler Holding Perakende Grubu, yeni tüketici kampanyasını bugün Kiler Eyüp Mağazasında, Kiler Holding Perakende Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Kiler ve Kiler Holding Perakende Grubu Genel Müdürü Nihat Özdemir'in katılımıyla düzenlenen bir basın toplantısıyla kamuoyuna tanıttı.

Tüketicinin bütçesine katkı sağlamayı, yaptığı alışverişi ödüllendirmeyi ve gıda perakendesi sektörüne hareket kazandırmayı amaçlayan "Altın Değerinde Kampanya" ile 50 bin adet altın ve 30 bin adet çekpara dağıtılması hedefleniyor. Türkiye çapında yer alan tüm Kiler mağazalarında geçerli olacak kampanya 56 gün boyunca devam edecek.

Kampanya süresince toplam bin TL tutarında alışveriş yapan herkese çekilişsiz kurasız bir çeyrek altın ya da 100 TL tutarında çekpara verilecek. Ayrıca toplam 750 TL'lik alışveriş yapan herkese 75 TL değerinde çekpara ve yine toplam 500 TL tutarında alışveriş yapan herkese 50 TL'lik çekpara hediye edilecek.

Kiler Holding Perakende Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Kiler, toplantıda yaptığı konuşmada tüketicilerin ihtiyaç ve beklentilerinin artık eskisi gibi olmadığını ve firmaların artık tüketici ihtiyaçları doğrultusunda ciddi adımlar atmaları gerektiğini söyledi.

Kiler'in "Altın Değerinde Kampanya"sının bu yönde atılmış önemli bir adım olduğunu belirten Kiler şöyle konuştu: "Sunmuş olduğumuz bu fırsattan tüm tüketicileri yararlanmaya davet ediyoruz. Türkiye'de yerel sermayeli en büyük perakende grubu olarak biz kaldık. Bu bizim ve Türk ekonomisi için önemli bir elçilik ve temsiliyet. Bundan dolayı kendimizi sorumlu ve Türk halkını daha iyi tanıdığımız için onların beklentilerine daha yakın hissediyoruz.

Bildiğiniz gibi Kasım ayından itibaren tüm sektörleri yakından etkileyen global ekonomik kriz perakende sektörünü de etkiledi. Kiler'in de içinde yer aldığı gıda perakendesi de tüm sektörler gibi bu kriz ortamından olumsuz yönde etkilendi. Biz tüketiciyi alışverişe teşvik edecek bu kampanyaların, ayrıca ekonomideki mevcut durgunluğa karşı bir hareket yarattığına inanıyoruz."

Kiler Holding Perakende Grubu Genel Müdürü Nihat Özdemir ise toplantıda kampanyanın detaylarının anlatıldığı bir sunum gerçekleştirdi. Özdemir, Kiler Holding Perakende Grubu olarak kampanyalarını hayata geçirmeden önce müşteri beklenti ve tercihleri üzerine araştırmalar yaptıklarını ifade ederken, gıda perakendesi sektöründe tüketici profilinin ağırlıklı olarak kadın olduğunu söyledi.

Kendilerine kampanya ile bir hediye verilse bunun ne olacağı sorusuna hemen hemen tüm tüketicilerin "altın" cevabını verdiğini söyleyen Nihat Özdemir kampanyayı bu araştırmalar doğrultusunda şekillendirdiklerini ifade etti.

Özdemir, Kiler Holding Perakende Grubu olarak bugüne kadar birçok kampanya gerçekleştirdiklerini, "Altın Değerinde Kampanya" ile alışveriş yapan herkesin bütçesine önemli bir katkı sağlamayı hedeflediklerinin altını çizdi

0 yorum:

Yorum Gönder