Kadınlar Futbola Kampanyasının Asıl Nedeni

Geçen gün kanalları çevresinde saygısız olduğu gibi bir kadın futbol oyunu içeren rastgele bir spor kanalı kendimi yakaladı. Ben iki sarmaşık lig kolej olduğuna inanıyorum. noktasının yanı sıra bir That's tür. nokta Ben bir saatten fazla süreyle lanet oyunu bıraktı olmasıdır.

Ben büyülenmişti. Ben sert civciv sevme sözü biliyorum. Bana kaba kuvvete başvurmak büyük olasılıkla daha beni outdrink olurdu bu kız bana söyler güzel lacrosse oyuncular, saha hokeyi oyuncuları ve hatta futbolcular hakkında bir şey ve daha fazlası var. Ve bu harika bir şey. Hepsini çok sıcak olduğunu ama hadi değil. It's awesome.

Ki ben kadınların futbol bizim yakın gelecekte olması gerektiğini düşünüyorum ne ideal resimler için etrafına bakmak için karar verdik. Sonsuz imkanlar var ama ben burada bayanlar daha fazla futbol için bastırıyor başlamak için gidiyorum neden 20 örnekleridir.

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Sexy Soccer

Bu Kadar Neden Size Yeter Mi ? =)

0 yorum:

Yorum Gönder