Tikky Atasözleri



* Ne oldum degil oha falan oldum demeli.



* Haci haciyi mekkede, tikky tikkyi caddede bulur.



* Ortama akacak tikky caddede durmaz



* Geçti

mango

indirimi sür porsheyi

converse

'e



* Tikkyyi kesseniz kani lacivert,kirmizi,beyaz akar



* Cadde'nin düşkünü, barbour giyer kis günü



* Solaryum girmeyen eve doktor girer.



* Ameleyi solaryuma sokmuslar yine de amele yanigi demis.



* Pantolonum dieselden, clubberim ezelden



* Acele giden oha falan olur yane.



* Ne insan gördüm üstünde tommysi yoktu,ne tommy gördüm içinde insan yoktu



* Her basarili tikky'nin arkasinda oha falan olan zengin bir baba vardir



*

Puma

balçıkla sivanmaz.



* Tikkyi rockistanbul'a koymuslar yine de club'im demis



* Kal geliyorum demez



* Cluba gitmek ibadetin yarisidir.



*

Gucci

'den babam çıksa giyerim.



* Bir armani'nin nesi var, iki armani'nin cok strong bi presence'i var.

0 yorum:

Yorum Gönder